Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  RPG verslaafde Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 RPG verslaafde

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

RPG verslaafde Empty
BerichtOnderwerp: RPG verslaafde   RPG verslaafde I_icon_minitimezo okt 14, 2012 5:28 pm

MIJN grootste hobby is schrijven! En dan voornamelijk schrijven in RPGstijl! Ik ben er sinds ongeveer een jaar geleden echt helemaal verslaafd aan geraakt en ben nu op zoek naar nog meer plaatsen om te RPG'en. In een vorige RPG, ook in de HPwereld, was ik dan ook dagelijks actief en was ik constant bezig met plotten bedenken, nieuwe personage's creëren, etc. etc.
Nu vroeg ik me dus af of het misschien ook een goed idee was om ook op dit forum een RPG te gaan maken en een bibliotheek voor gewone verhalen? Ik denk namelijk dat dat de boel hier echt een beetje zou opfleuren en dat het misschien ook wat meer leden zou trekken! Wat denken jullie? Ik heb op mijn computer al een opzetje staan voor zowel een RPG als een bibliotheek, dus ik hoop dat jullie er even over na willen denken en misschien mijn ideeën willen bekijken...

Bovendien wil ik jullie natuurlijk vragen wat jullie van RPG'en vinden, of jullie zelf ook ergens actief zijn met RPG'en, etc.

Ik ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

RPG verslaafde Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG verslaafde   RPG verslaafde I_icon_minitimema okt 15, 2012 6:11 pm

We waren van plan het forum een deel te vernieuwen, maar eerst moeten we het met alle mods bespreken. Moest het van mij afhangen, zou er zeker en RPG en verhalen gedeelte komen. Ik ben zelf namelijk ook helemaal verzot op schrijven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

RPG verslaafde Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG verslaafde   RPG verslaafde I_icon_minitimedi okt 16, 2012 5:15 am

En dat begrijp ik, maar als ik het zo zie hebben jullie nogal een hoop moderatoren en gaat het waarschijnlijk nog een half jaar duren voordat ze allemaal een keer online zijn geweest en er eens iets gebeurt... Het is natuurlijk uiteindelijk jullie keuze, maar denk je echt dat ze het een probleem vinden als jullie het forum wat opruimen en eens iets toevoegen ten bate van de het forum? Als ze ertegen zijn kan het toch altijd weer teruggedraaid worden? Of zie ik dat verkeerd?
Bovendien kan het denk ik niet heel veel slechter meer worden wat activiteit betreft, dus het is in ieder geval geen kwestie van dat je leden kwijt kunt raken door veranderingen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

RPG verslaafde Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG verslaafde   RPG verslaafde I_icon_minitimedi okt 16, 2012 4:27 pm

Ik bedoelde dat we het gaan bespreken met de mods die wel nog online komen. Waarmee ik sluipwegwijzer, Nefari, en ikzelf bedoel. Ik ben er absoluut tegen, als er iets gedaan wordt, zonder dat dat eerst met het hele team besproken wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

RPG verslaafde Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG verslaafde   RPG verslaafde I_icon_minitimema nov 12, 2012 1:31 am

Dingen achter iemands rug doen is gewoon achterbaks, dus ik ben het met Leah eens dat je het eerst moet overleggen voor je 'out of the blue' iets verandert.

Door mijn werk heb ik lang geen tijd meer gehad om meer onderdelen en categorieën te gaan plaatsen, maar hoe dan ook komt er wel een hoekje voor de creativiteit van de leden en een ruimte om te RPG'en, ik denk dat de meeste mensen dat wel graag doen.

Vroeger was ik compleet verslaafd aan RPG'en, maar nu helemaal niet meer. Ik ben enkel nog actief op ourjoy en jibu voor RPG en voor de rest ben ik op andere forums opgehouden. Al moet ik zeggen dat ik op die twee fora ook niet zo erg actief ben. Het onderwerp en de inhoud moet me aanspreken, zodra het saai of traag wordt in een rpg hou ik er al snel weer mee op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





RPG verslaafde Empty
BerichtOnderwerp: Re: RPG verslaafde   RPG verslaafde I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
RPG verslaafde
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: De dreuzelwereld :: Hobby's & sport-
Ga naar: