Hogwarts World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hogwarts World

Welkom op Hogwarts World! Gezellig is het hier zeker. Nu jij nog, en alles is OK!
 
IndexIndex  De Lay-out Empty  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Lay-out

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

De Lay-out Empty
BerichtOnderwerp: De Lay-out   De Lay-out I_icon_minitimewo okt 03, 2012 9:04 pm

Ik heb onlangs de kleuren van het forum herwerkt en ons forum ook een eigen logo gegeven. Meestal zal ik me bezig houden met de lay-out van het forum, dus als je tips of ideeën hebt om het leuker/mooier te maken. Laat het gerust hier weten!
Ook mag je hier je eigen mening geven over hoe de lay-out nu is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calla
Dreuzel
Calla


Aantal berichten : 10
Galjoenen : 105889
Registratiedatum : 14-10-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Friesland

De Lay-out Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Lay-out   De Lay-out I_icon_minitimezo okt 14, 2012 9:15 am

Heeey Nefari Smile
Ik zat eens te kijken naar de onderdelen op het forum en die bannertjes/headers die erbij staan, maar ik dacht dat het misschien mooier zou zijn als de bannertjes/headers niet zo hoog waren maar eerder breed. Dat staat waarschijnlijk wat overzichtelijker en duidelijk... of niet? Nouja, in ieder geval, ik had even snel wat in elkaar geflanst en hier is het resultaat, hoop dat je het wat vind! Als je het er stom uit vind zien moet je het ook zeggen hoor Razz
Daarnaast wou ik nog even een kleine opmerking maken: het lijkt me eigenlijk logischer om de boeken en films gewoon samen te voegen, er wordt immers (tot nu toe) toch amper tot niet op gereageerd, en dan is er weer meer plaats voor andere onderdelen! Bovendien zijn die bannertjes/headers bij de films nogal verschillend en random... of ligt dat aan mij???

EDIT: Ik zou die bannertjes echt graag neerzetten, maar ik mag pas na zeven dagen externe linkjes plaatsen... kan dat ook gewijzigd worden? Of moet ik dan 7 dagen wachten?


Terug naar boven Ga naar beneden
Leah
Minister van Toverkunst
Leah


Aantal berichten : 58
Galjoenen : 104673
Registratiedatum : 19-09-12

De Lay-out Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Lay-out   De Lay-out I_icon_minitimewo okt 24, 2012 4:00 pm

Ondertussen zal je het wel al kunnen plaatsen. Al weet ik niet of het handig is. Ik denk dat Nefari daar in die banner behoorlijk veel tijd heeft gestoken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nefari
Plaatsvervangend schoolhoofd
Nefari


Aantal berichten : 54
Galjoenen : 104628
Registratiedatum : 08-10-11
Leeftijd : 33
Woonplaats : België

De Lay-out Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Lay-out   De Lay-out I_icon_minitimezo okt 28, 2012 9:56 pm

Aan de header heb ik erg lang aan gewerkt, tegen dat ik de kleur, vorm en dergelijke goed vond was ik al minstens 2 uur bezig. De banners bij de onderdelen zijn niet zelf gemaakt, maar opgezocht. Dat opzoeken heeft zeker ook uren geduurd. Zelf vind ik het ook wat vervelend dat de een langer is dan de andere, maar ze zijn dan ook voorlopig. Die boeken zijn idd te groot, maar daar werk ik later aan. Ik zou eerst de categoriën en onderdelen op het forum willen aanpakken voor ik me weer op de plaatjes gooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Lay-out Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Lay-out   De Lay-out I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Lay-out
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts World :: Algemeen :: Ministerie van Toverkunst-
Ga naar: